My weekend.

Det är söndag. Helgen har sprungit iväg, som vanligt. Och jag har fått höra kommentaren
"fan va sliten du ser ut" hela helgen. Tack för den liksom. Det är väl inte mitt fel att onsdagens utgång tog hårt på mig. Jaja. I fredags var vi i varje fall på inflyttningsfest hos Johan aka "Stekarn". Jag satt större delen av kvällen på balkongen med Sinika, drack vin, åt chips och hade deep talk. Vi gick ganska tidigt, var helt iställda på att åka hem men hamnade istället hos Max. Där tittade vi på skräckfilm. Jag kom hem klockan 9 på morgonen, alltså samtidigt som min styvpappa satt och åt frukost. Åt lite och sov sedan typ hela dagen. Jag var så trött att jag vill dö. Men inte fan gav jag upp för det.

Så ja, självklart blev det fest igår igen. Men jag drack inget, var alldeles för sliten för det, utan fokuserade istället på att få lite love. Allt slutade med att jag och Jessica tittade på SATC
hos mig. Idag har jag tränat. Och lagat mat. Nothing more. Or less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0