All night long.

Jag fattar inte hur jag lyckas. Men jag kom ju självklart hem vid sju imorse igen. Vi åkte hem till en killkompis igår eftersom vi hade hört att det vankades fest. Men folk var inte på plats fören vid halv tolv så allt drog igång rätt sent. Men drag blev det. Vi drack, dansade och skrattade tills det blev morgon. När klockan var runt fem började folk droppa av, men vi kände inte för att gå än. Så allt slutade till slut med att jag låg i en säng tillsammans med fyra andra personer och trängdes. Men vi blev tvungna att dra oss upp till slut. Så jag vinglade iväg mot bussen tillsammans med Sinika, med höga klackar och ett dunkande huvud.

En galen jävla lördag, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0