Tell me it's not all in my head.

Idag har varit en fin dag. Jag var med Lisa, min fina vän, och shoppade för att inte dö av all ångest. Skolan börjar ju imorgon. Jävla apa. Och detta betyder att mitt lov är slut. Ett lov som varit helt galet. Vi har hunnit med så jävla mycket på så kort tid. Det har varit mycket fest, skratt och film de här två veckorna. Och helt plötsligt tror folk att man ska gå tillbaka till skolan och all jävla skit hur lätt som helst. Utan att klaga. No fucking way. Men ändå, det är bara tre dagar i skolan, och sedan helg. Och jag har ändå bara en lektion imorgon.

Jag tror inte att jag hade orkat en hel vecka med lektioner 8-4. Så fan, tack Jesus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0