Back to hell.

Nej, jag hade inte någon lektion idag. Men jag ska göra provet som jag missat i filosofi efter lunch, så jag är här ändå. Det är en och en halv timme kvar. Och jag har självmordstankar. Det är inte normalt att ha prov första dagen i skolan. Fy fan va jag inte orkar.

Det är typ hundra år kvar till sommarlovet. Ångest. Men det är bara en månad kvar tills jag fyller år. Jag fyller fucking 18 år. Fattar ni?! Jag fattar inte. Inte alls. Då kan jag typ köpa cigg, gå på krogen och göra vafan jag vill. Det ger mig samtidigt lite ångest. För vem orkar vara vuxen egentligen? Well, jag får ju ialf presenter. Bortsett från en utlandsresa och en pojkvän så önskar jag mig SATC-boxen. Ge mig den och jag blir världens lyckligaste 18åring. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0