Caught in a bad romance.

Jag överlevde. Och ja, en kryssning med tio av ens bästa kompisar är underbart. Galet, äckligt och sjukt jävla kul. Att man lyckas med vissa saker är fan otroligt. Jag stod exempelvis och smörjde in mitt lår med skinkost halv fyra på morgonen. Fråga mig inte varför, det bara blev så. Som allt annat. Man orkar liksom inte bry sig, man gör bara vad som känns bra. Att vi dessutom, utan att vi vetat om det, bokade samma kryssning som Toppis och company var jävligt kul. Vi kom hem jävligt slitna men några erfarenheter rikare. Och dessutom med fem
st vinboxar, som jag och Sinika ska dela på. Fem boxar vin är fan femton liter, haha.

Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0