I'm not loving you the way I want to.

Londonresan är framflyttad. Det var tänkt att vi skulle åka dit i oktober men nu funkar inte det. Det blir i vår istället. Okej, det suger kuk men det finns ialf en bra sak med det och det är att jag är 18 då. Då kan jag gå på engelska pubar och barer. Så det blir väl rätt bra ändå. Men jag blev ändå sur när mamma sa att resan var framflyttad. Det kändes bara så jävla typiskt.

Och förresten. Pappa köpte en ny plattång till mig förra helgen. Herregud vad lycklig jag blev. Min gamla gick ju tragiskt nog sönder och jag trodde att mitt liv var över. Typ. Nej seriöst, jag klarar mig inte utan den. Hahahaha. Jag är så tragisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0