You've got me going crazy.

Det är torsdagkväll. Jag har inte gjort ett skit på hela dagen. Och det gör jag inte nu heller. Jag sitter bara här med mitt te och lyssnar på smöriga kärlekslåtar. Imorgon är det i varje fall fredag. Tack Jesus. Och det är bara en vecka kvar nu, sen är det lov. Nästa fredag åker vi.

Och jag längtar så otroligt mycket. Mest av allt längtar jag efter att bara få komma bort. Åka iväg, bort från Sverige och bara lämna allt. Visst, det handlar bara om fem dagar, men fy fan va skönt det ska bli. Har ingen aning om varför jag vill bort så mycket. Men jag misstänker att det handlar om att jag vill rensa min skitiga lilla hjärna. Städa ur all skit som finns därinne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0