I feel the adrenaline moving through my veins.

Gårdagen blev ju som den blev. Jag kände mig hardcore och körde på trots att mina halsmandlar kändes stora som fotbollar. Av någon anledning är vi alltid hemma hos mig på lördagskvällarna. Och även igår alltså. Bortsett från att jag hatar att städa dagen efter så har jag inget emot det. Förutom när fyra aspackade killar tjatar om att jag ska laga makaroner till dem klockan två. När jag själv var så trött så jag kunde svimma, hade en fruktansvärd jävla huvudvärk och dessutom hade hunnit nyktra till.

     
Nej, kvällen var bra. Alla var glada och trevliga, jag kände mig nästan som en normal människa igen, alla älskade gunghästen, vi blev bjudna på magdans och jag fick ett ciggpaket för 35 spänn. Så jag låter bli att klaga den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0