Skönhetssömn, donken och hockey.

Haha. Jag började min dag med att försov mig och missa matten. Eller nej, jag orkade inte gå. Jag åkte istället till stan för att möta J och G för presentshopping. Vi hittade världens bästa presenter och avslutade med en lunch/middag på Donken. Efter det åkte jag hem. En timme senare åkte jag till Globen, träffade brorsan och pappa, och åt igen. Anledningen var hockey. Varför följde jag med? Jo, jag blev bjuden och ville se Modo spela skiten ur Djurgården.

Anyway. Eftersom det tog sån fruktansvärt lång tid för resturanghelvetet att göra min mat så stack pappa och hans typ arbetskompisar i förväg till matchen. Min kära bror satt snällt kvar medans jag slängde i mig pastan. Vi träffas max varannan månad och hann den här gången vara riktigt öppenhjärtliga mot varandra (vi pratade fest och sprit). Och slutligen så kan jag meddela att matchen sög. Djurgår'n sopade banan och vann skiten med 7-0. Hela skiten gjorde mig så frusterad att jag åkte hem tidigare med brorsan.

Kommentarer
Postat av: Josie

Det där var nog årets värdelösaste jävla skitmatch. Fyfan vilken dyngmatch. Modo måste käkat något riktigt jävla ruttet innan alltså. 7-0, helt jävla otroligt.

2008-11-11 @ 23:54:20
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: isabella

ha ha ha, djurgårn är bäst <3

2008-11-12 @ 00:13:17
URL: http://izab3lla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0