In a winter wonderland.

Idag lyckades jag typ knäcka nacken. Jag dansade runt i lägenheten medans jag tittade på Super Sweet Sixteen. Ja, jag gör sånt. Anyway, helt plötsligt så fick jag jävligt ont i nacken/axeln. Hur lyckas man liksom? Jag skulle fan inte bli förvånad om jag vaknar med nackspärr imorgon. Seriöst, jag pallar inte. För imorgon ska jag fan träna. Och efteråt ska jag titta efter en vinterjacka med pappa. Jag får ju för fan fortfarande runt i min skinnjacka. Visst, den är snygg men jag fryser ju som en jävla idiot i den. Det ligger ju snö på marken för i helvete! Så ja, vi ska försöka hitta en snygg och varm jacka. Som inte kostar typ 5000.

Jag sitter, by the way, fortfarande och lyssnar på "If you seek Amy".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0