And the walls are closing in but I'll be breaking through.

Dagen började dåligt. Väldigt dåligt. Jag försov mig som vanligt, trots att jag hade ställt tre klockor. Men jag gjorde lite nytta idag trots allt. Jag har hunnit plugga lite inför svenska provet, träna, hämtat bokjäveln hos farmor och fikat med brudarna. Okej, det sistnämnda var väl inte direkt nyttigt - men jag kände ändå att det var bra för mig. För tjejerna fick mig att skratta och påminde mig om att det snart är helg igen. Det gjorde mig glad.

Det fick mig att komma och tänka på en sak. Hur jävla mycket saker ha förändrats. Och sättet man ser på saker. Kompisar, skolan, killar, fester osv. Det är plötsligt på ett helt annat sätt.

Det är lite mer... på allvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0