I'm not in control, so let me go.


Idag är det tre veckor kvar till julafton. Och fyra jävla veckor till nyårsafton. Jag börjar känna mig lite smått stressad. För tror ni att jag har några jävla kläder eller att jag fixat några julklappar? God no. Som med allt annat så är jag ute i sista jävla minuten. Okej, jag har tid på mig men jag vet ju hur det kommer att sluta. Herregud, att göra allt så jävla sent som möjligt är typ mitt motto. Men vet ni vad? Det brukar lösa sig ändå. Oftast. Trots att jag nästan alltid fuckar till det. Och jag hoppas det gäller ALLT för en gångs skull. För det skulle verkligen behövas just nu.

Och gärna redan nu i helgen. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Omg, jag trodde de va en månad till jul å läser jag det där. möööh

2008-12-04 @ 22:11:24
URL: http://www.happydisaster.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0